MOJA KANDIDATURA ZA RADNO MESTO “PROJECT MANAGER” PREDSTOJEĆE GEJ PARADE


Vidim da Parada “Ponosa” jopet zauzima puno medijskog prostora što u senku baca ljubavni život sestara Bekvalac, a time i mene ostavlja u užasnom košmaru neznanja o istom, te prosto ne mogah a da se gej populaciji, u svoj svojoj skromnosti ono malo heteroseksualnih odnosa koje sam za dosadašnjeg života praktikovala, ne obratim sa jednim pitanjem i jednim predlogom.

Možda je onaj dečkić Ajzeković (vidi tamo posle kako se tačno zove, da se ne brukam) najbolja adresa na koju se mogu obratiti povodom ovih mojih nedoumica, al’ to može da čeka.

Kako bilo, braćo pederi (bez uvrede, samo mi je miliji ovaj starogrčki naziv, ništa pežorativno), nešto kontam ‘vako, sve je to lepo što vi ‘oćete da šetate gologuzi po ulici i da se držite za piše dok se “pošten svet” krsti i sklanja, ali moram da vam kažem, kao ljudima od ukusa i stila, LOŠA VAM JE CELOKUPNA MARKETINŠKA KAMPANJA!! – posledicu jedne takve ste mogli da vidite kao rezultat ovih poslednjih izbora, pa sad vi vidite…

Znam ja, braćo i setre, da vi hoćete nešto više od pukog karnevala šarenila, i da vi siroti iskate neka prava u ovoj zemlji, bar da vas ne šibaju gde stignu ili da bar svaka urbana cura kojoj je iole stalo do svog imidža, ima vas za najbolju drugaricu. Nisu to neki zahtevi koji su nerealni, ne daj Bože ono oko braka i usvajanja dece, to neću ni da čujem…rano je za to, razradićemo strategiju kasnije…

Moramo korak po korak…

TAČKA 1 – IME PARADE

Ono puko preuzimanje anglosaksonskih kovanica i parola, je em demode, em nikad vam neće proći na ovom tržištu…PA NE MOŽE SVAKI PROIZVOD DA SE NA SVAKOM TRŽIŠTU PREDSTAVLJA NA ISTI NAČIN, osnove marketinga…ništa ne znate, bre!
Čuj “Parada Ponosa” je donekle jedan zagonetni oksimoron – razrešenje zagonetke je odgovor na šta ste to vi ponosni, tome ćemo se takođe vratiti kasnije…

A pre toga, kao digresija, u Srba je PONOS mnogo teška reč, znate…skoro teška kao INAT (uzročno-posledično su i povezane) a vi se baš za PONOS u’vatiste. Pa ne valja, braćo pederi i vi sestre, ne valja…ne može se tako voditi jedna ozbiljna kampanja.

To ime iz momenta da izmenite u nešto što je logičnije – samo kao primer navodim, mojne odma’ da mi skačete za oči – “Peder Bal”…vi se možda sad osećate uvređenim ali ja vam garantujem da bi ovaj slogan imao daleko veću podršku u javnosti…Srbi su duhovit narod, razumeli bi ovu blagu ironiju.

Sad se vraćam na suštinu slogana “Parade Ponosa”a to je prosto pitanje – glupo je biti ponosan na ono što jesi, jer se suština svih homosekualnih teorija bazira na navodima da je seksualna orijentacija prema istom polu urođeni prirodni instikt pojedinaca, te tako NEINTELIGENTNO JE BITI PONOSAN NA TO ŠTO SI SE TAKAV RODIO jer tome ti ništa nisi doprineo. Rodio si se i šta ćeš sad…ali ti nisi ništa značajno učinio da bi bio ponosan, kapiraš? Možeš biti ponosan na trud, uspeh, svoj doprinos…ali ako ‘oćeš da mi kažeš da si ti ponosan jer si “drugačiji i nije te toga blam”, to je totalno deplasirano…

Pa po toj istoj logici, svi mi sa velikim nosevima i klempavim ušima bi trebalo da skandiramo svaki dan. Jer to ‘de ti tvoga malog turiš se ne vidi dok se ne pohvalis, a moj veliki nos, kad je za toliki PONOS jer sam zbog njega drugačija, zaslužuje mnogo veću medijsku pažnju (razraditi ovo kao potencijalnu dodatnu zaradu, hm).

Pa i da ne živiš ovde gde ta reč PONOS ima antropološku-istorijsku-tradicionalnu krvlju predaka i palih boraca težinu, ti bez pravog objašnjenja na šta si ponosan a hteo bi tamo djipaš sa drugarima, nemaš prođu.

Znači, današnji zadatak – SMISLI NA ŠTA SI PONOSAN (a molim te da to nije širina anusa) ili DAJ DA K’O LJUDI MENJAMO IME TE PARADE.

Ajd’ sad laku noć, i razmišljaj i ti i ovi tvoji – kažem ja da sam prava cura za ovaj pos’o! Videćeš, kad ja završim s vama, ima svi bre da budemo pederi!

6 thoughts on “MOJA KANDIDATURA ZA RADNO MESTO “PROJECT MANAGER” PREDSTOJEĆE GEJ PARADE

Leave a Reply

