Mislite o tome!


Ovo je prilično (a šta kod mene nije) intimna ispovest ali nadam se da će biti shvaćena onako kako želim.
Probaću da izbegnem patetiku, a vi je oprostite unapred.
Društvene mreže kao globalno selo, u kom u lokalu možeš da saznaš i što želiš i što ne želiš o svojim i tuđim prijateljima, omogućava nam suočavanje sa različitim informacijama o ljudima iz sadašnjeg i nekadašnjeg okruženja.
Elem, da ne davim više nego obično, strašnu stvar sam zatekla juče na fb – umrla je žena kojoj sam se iz prikajka divila, moja vršnjakinja, generacija sa fakulteta. Pamtim je po najširem osmehu u amfiteatru. Nismo se nikada posebno družile, ali sam nakon toga što sam čula o njenoj bolesti i lavovskoj borbi, njenom trijumfu nad zlom, sa oduševljenjem čitala njen predivan blog posvećen toj borbi , njenoj spoznaji lepote zivota, njenoj pobedi (makar i kratkotrajnoj).
Ne znam detalje, kako se bolest vratila, i oni nisu bitni.
Bitno je ono što je ona uradila za mene danas, možda i za neku od vas koje čitate ovo.
Naterala me je da podignem svoju guzicu, zakažem pregled i pre nego što sam planirala. Naterala me je da se na momenat posvetim samo sebi, da odem s posla ranije, da svoje zdravlje stavim na prvo mesto, da brinem o sebi … jer ja sebi trebam jer mene neko treba zdravu.
Hvala joj na tome, gde god bila, nek’ nađe svoj mir, a mi ostale – REDOVNA KONTROLA NA 6 MESECI, jer preventiva je jedino što možemo za sebe da učinimo. Ostalo je u Božjim ili sudbinskim rukama, ko već u šta veruje…
3 thoughts on “Mislite o tome!

  1. Dobro je da si ti krenula, a još lepše bi bilo kada bi tvoj post postigao isti efekat za još neku ženu. 🙂

Leave a Reply

