IČ MI NE FALIŠ VIŠE!!


Godine su prošle.

Ne sećam više ničega, stvarno!

Svejedno mi je, majkemi!

Ne volim te odavno!

Mrzim još duže.

I ne fališ mi baš nigde i nikad, da se odmah razumemo.

Jedino možda ponekad da mi pokupiš penu s kapućina, i na svim putovanjima na koja krenem, i u kolima dok slušam Koena, i kad treba da me neko slika a ne ume, i ono kad mi se otope sendviči za put a nema ko da me grdi kako nikad od mene domaćica biti neće, i na aerodromima da ti kunjam u krilu jer opet avioni kasne, i možda u Veneciji da se jurimo s trga na trg bežeći od kiše…možda.

Možda, i samo možda, noću kad niko ne hrče u sobi…

Inače, baš me briga što si srećan …ili nisi.

Sve je dobro dok mi ne fališ! A k’o što vidiš ne fališ uopšte.

5 thoughts on “IČ MI NE FALIŠ VIŠE!!

Leave a Reply

