“Majko”


Ne znam jesam li vam pričala, ali ima tome jedno skoro 7 godina…
Većina žena pamti kad im je dete prvi put reklo “mama”…ja ne. Prvo što je ovaj moj prvo rek’o “deda”, a drugo što me je neko pre toga već nazvao “majko”.
Pa da, taj momenat se nikad ne zaboravlja.
Ležim, golog stomaka pored mašine u ogromnoj prostoriji. Kraj januara, imam pogled na prozor, padaju “cigani”.
Niko ne ulazi, čini mi se satima.
Lupaju štikle po hodniku, mešaju se glasovi, neko se piskavo smeje, negde van te sobe postoji život…
Napokon se štikle približavaju meni, oj radosti, i velika našminkana glava se nadvija nadamnom, gleda me i ćuti.
Ja počeh sa: “Izvinite,…”, a glava me prekinu i reče: ” Ne znam ja ništa, lezi tu”.
Nešto se mislim, nemo’ ti skočim sad pa ću ti dam “lezi tu”. To sve kad bih mogla da skočim, il’ da se bar pomerim…psujem joj mater u sebi.
Ode glava, nigde nikog i dalje…Kucka sat naspram kreveta. Hladno je.
Evooo ga……
Napokon, dolazi moj spasitelj, moj anđeo čuvar, moj izabrani, moj plaćeni….qrac moj, da prostite, lupka onim borasanama po sobi i seda za mašinu.
“Pa šta je to s Vama, čujem od kolega da ništa niste dobro. Ogroman Vam je pritisak, 210/160 – ih, to retko ko i preživi” – utešno (?!) – “A jel’ znate Vi da pritisak trudnici ne sme da pređe 120/80, a?!”
“Znam, doktore”, k’o velim, “zato su me i doveli, izvin’te ako Vas ja nešto s ovim mojim potencijalnim mrenjem deranžiram”.
Ne razume ironiju, nije vreme za šalu, nije smešno, glupačo!
“Izvinite, lupetam kad sam nervozna, mislim lupetam i kad nisam” – opet isto.
“Ajte da pogledamo mi bebu”.
“Ajte”
Pali se mašina, štrca onaj gel po stomaku, vrti onaj “falus” levo, desno, gore , dole…ćuti. Ustade i ode.
Stižu još dvojica i on. Muk.
“Ovaaaj…doktore, šta se dešava, molim Vas recite mi, šta se dešava?”
Jedan od njih trojice izađe…dovede još dvojicu sa sobom, nešto se domunđavaju, svi gledaju i opet ćute.
Sinhronizovano vrte glavu u levo, desno, gore, dole…gledaju u ekran i ćute.
Izađoše svi, osim najstarijeg, koji mi obrisa stomak od gela, pogleda i reče: “Majko, bojim se da imamo problem…”

3 thoughts on ““Majko”

Leave a Reply

