PISMO


Ne moraš da mi veruješ, ali naučila sam da plačem. I to od lepote. Ti znaš da to nije mala stvar za nekoga ko 30 i kusur godina nije plakao, ni od muke ni od radosti. Nisam plakala ni uz majčin pokrov, ni uz očevo bolničko uzglavlje, ni uz zvuk detetovog prvog plača, ni kad je odlazio jedan, drugi, kad su se rušili i cepali svetovi, kada je nestajalo sve što znam, kada je umirala istina i sve što znam postajalo laž. Nisam plakala ni uz filmove, jer je život umeo da me uvek zajebe i bude odvratniji od bljutavih scena, loših drama, dobrih drama…

A onda sam ga jednog dana gledala u parku musavog i prljavog od blata kako trči prema meni, raširenih ruku i tako je sve počelo.

Dogodi se neki momenat, potpuno naizgled beznačajan, koji  te potpuno, iskreno, najdublje i suštinski zauvek izmeni iznutra. I nikada više ne budeš isti…nikada. I odjednom postaneš neki drugi, bolji čovek.

I dalje ne plačem od tuge… ja i ona smo na jebi si mater odavno, ti to dobro znaš.

Plačem od divote, bre. Grcam od pogleda na more koje se promoli kroz planine jer ga čekam  cele godine, od smeha jer je Patrik rekao Kockaloneu nešto smešno, plačem jer me grli najače na svetu. Plačem od okeana radosti dok slušam Marizu na svakom koncertu, dok gledam “Cigani lete u nebo”, dok najglasnije puštam Randy…I da, plačem od sreće.

Znaš ti da umem i da se najluđe smejem, toliko da te bude blam što si sa mnom, ali taj osećaj katarze koji suze radosnice donose  je tako oslobađajući od svih stega, od svih dogmi, od svih sramota, ponosa i ostalih govana sa kojima se pravimo da živimo.

Ovo ti sve pišem jer si me sinoć rasplakala od lepote…jer si mi rekla nešto što dugo niko nije. Da me gledaš kad si ti tužna i da te pogled na mene čini srećnom…jer sam ti lepa, jer si mi sestra, a sestra mi nisi, jer si najintimniji poznavalac mog bića. Jer mogu da te ne vidim i ne čujem beskrajno dugo, a ti si i dalje jedina osoba kojoj na svetu mogu da kažem baš sve.

I plačem od sreće što te imam.

8 thoughts on “PISMO

  1. Volela bih da mi neko napiše ovakvo pismo. Biću toliko nedolična i drska da ću poneku rečenicu iz teksta pokloniti samoj sebi. 🙂

Leave a Reply

