Jug


Ne pitaj me zašto, samo će se reći 

jednom će mi reči k’o reka poteći.

Samo sad me pusti, izađi što tiše

I ne pitaj danas baš ništa više.

 

Jer na pragu su opet letnje noći one

vetrovite tople i beskrajno bolne.

Na pragu su opet naša ćutanja duga,

znaš proći će brzo – to samo je tuga.

 

Radio pusti zbog pesama tuđih,

želim da setim onih davnih dana

I veruj da noćas od mene nema luđih,

Zato sada pođi, želim da sama.

 

Jer nekad mi tako ta sećanja dođu,

Ostanu često i danju i noću,

Noću kradu vreme tmini, danju senke love,

Bazaju mi dušom i jugom je boje.

28.06.1997.

2 thoughts on “Jug

Leave a Reply

